Információk

Információk


Albérlet vs. otthonbérlet – mi a különbség?

Az otthonbérlet kifejezést mi magunk vezettük be, a kellemetlen emlékeket előidéző albérlet kifejezés helyett… hogy miért? E témának külön cikket szenteltünk, amelyben minden választ megtalál: REMCO otthonbérlet Zuglóban.

Mi a különbség a REMCO Apartment és a REMCO Realty Management Company Kft. közt?

Első cégünket, a REMCO Realty Management Company Kft.-t 2013-ban alapítottuk, ennek tevékenysége még a kereskedelmi ingatlanok – üzlet- és raktárhelyiségek, irodák – köré épült. Két évvel később indítottuk útjára a REMCO Apartment Kft.-t a “bérelhető otthonok” gondolatot követve…

Minderről részletesebben is olvashat a Történetünk oldalon!

Iroda-, üzlet-, raktár- és műhelyépületeket keresünk megvételre!

Keresünk megvételre olyan iroda-, üzlet-, raktár- és műhelyépületeket vagy épületegyütteseket, amelyek gazdaságilag frekventált helyen vannak, és amelyekből bérbeadható ingatlan alakítható ki.

Amennyiben felkeltettük érdeklődését, és birtokában van olyan ingatlan, amelynek kapcsán partnerek lehetünk, kérjük, vegye fel velünk a kapcsolatot megadott elérhetőségeinken.

Kereskedelmi béringatlanának új tulajdonost keres?

Keresünk megvételre olyan, még önkormányzati vagy egyéb tulajdonban lévő kereskedelmi béringatlanokat, amelyeket a jelenlegi bérlőnek nem áll szándékában megvenni, de ennek ellenére üzleti tevékenységét – hosszú távon – továbbra is folyatni kívánja ott.

Amennyiben felkeltettük érdeklődését, és birtokában van olyan ingatlan, amelynek kapcsán partnerek lehetünk, kérjük, vegye fel velünk a kapcsolatot megadott elérhetőségeinken.

Eladná és visszabérelné kereskedelmi ingatlanát?

Keresünk olyan partnereket, akik kereskedelmi ingatlanukat eladnák, de jól működő tevékenységüket az ingatlan visszabérlésével továbbra is folytatnák ugyanazon a helyen, hosszú távon. E konstrukció mindkét fél számára előnyös: míg a REMCO egy stabil bérlőre tesz szert vele, a jelenlegi tulajdonos likvid tőkéhez jut. Továbbá, amennyiben a megvásárolt ingatlan felújításra szorul, a megegyezés részét képezhetik a szükséges munkálatok költségeinek és intézésének kérdései is.

Amennyiben felkeltettük érdeklődését, és birtokában van olyan ingatlan, amelynek kapcsán partnerek lehetünk, kérjük, vegye fel velünk a kapcsolatot megadott elérhetőségeinken.

Hogyan zajlik a szerződéskötés?

Örömünkre szolgál, ha ezeket a sorokat olvassa, hiszen ez azt jelenti, érdeklődik valamelyik ingatlanunk iránt: hogy a folyamat átláthatóbb legyen, pár mondatban összefoglaltuk az együttműködéssel kapcsolatos legfontosabb tudnivalókat.

1. lépés: megbeszélés

Ha megtalálta azt az ingatlant, amely paraméterei alapján megfelelő az Ön számára, egyeztetünk az esetleges kialakítási, felújítási munkálatokról.

2. lépés: Szerződéskötés

Ha minden kérdést tisztáztunk, megköthetjük a szerződést:

  • időtartam: a szerződést minimum 1 éves időtartamra kötjük
  • ha a szerződő fél magánszemély, a következő igazoló dokumentumokat kérjük: személyi igazolvány és lakcímkártya
  • ha a szerződő fél cég, a következőkre lesz szükség: 30 napnál nem régebbi cégkivonat, aláírási címpéldány, meghatalmazás (amennyiben nem a képviselő írja alá a szerződést), bélyegző
  • fizetés: a szerződés megkötésekor átadjuk a kaució bekérőt, és az első havi bérleti díjról kiállított számlát; ezeknek a kifizetése vagy az aláíráskor, vagy az attól számított 5 napon belül esedékes.
3. lépés: A helyiség átadása

A helyiség átadása jegyzőkönyv alapján történik, melyben rögzítjük a mérőórák állásait, majd átadjuk a kulcsokat.

Megkeresését örömmel fogadjuk megadott elérhetőségeinken!

Mennyi időre kötünk szerződést?

Szerződéseinket általában minimum 1 évre kötjük, ezen túl az időtartam határozatlan: célunk a hosszútávú együttműködés.

Ennek ellenére bizonyos esetekben tudunk rövidtávra is helyiséget biztosítani – az aktuális lehetőségekről kérjük, érdeklődjön megadott elérhetőségeinken!

Módosítható a választott ingatlan beosztása, funkciója? Kinek a költségén?

A bérelt ingatlanok belső változtatása igény szerint alakítható. A költségek általában a bérlőt terhelik, bizonyos kialakítások költségeit megosztjuk illetve mi vállaljuk. A mi részünkről maximális rugalmassággal kezeljük a kérdést, leendő partnereink elképzelését mindig szem előtt tartjuk.

Nincsenek szakembereim a kialakítási munkálatokra – tudnának ebben segíteni?

Igen, minden területen tudunk kivitelezőt ajánlani.

Nincs időm a kialakítási munkálatok nyomon követésére – mi a megoldás?

A tervek kölcsönös egyeztetése után mi megszervezzük a munkálatok elvégzését.

Milyen plusz költséggel kell számolnom (pl. közös költség)?

Közös költség nincsen; plusz költség az üzemeltetési költség, amely a havi közüzemi díj 10%-a.

Ki tartja tisztán a területeket?

A közös területek tisztán tartása a mi feladatunk, a bérelt ingatlanokért a bérlő felelős.

A tevékenységem zajjal jár – ez gondot jelent?

A törvényi előírások szerinti zajszintet engedjük meg. Miután a területeken lakóingatlanok is találhatók, fontosnak tartjuk, hogy az ott élők nyugalmát ne zavarjuk.

Ha elromlik valami az általam bérelt helyiségben, ki fogja megjavítani és kinek a költségén?

A helyiségeket működőképes állapotban adjuk át. A normál karbantartások költségei a bérlőt terhelik, az épülethez tartozó meghibásodások elhárítása azonban a mi feladatunk.

Milyen közműveket tudnak biztosítani? A szolgáltatókkal külön kell szerződnöm?

Víz-csatorna, gáz, áram és hulladék-elszállítás – a közműveket mi biztosítjuk, és almérők szerint pontosan mérhető fogyasztást számlázunk havonta a bérlőink felé. Így Önnek nem kell külön szerződést kötnie a közműszolgáltatókkal.

Hol fogok parkolni és az mennyibe kerül?

Legtöbb ingatlanunkhoz a parkolást – lakóinknak, partnereinknek és ügyfélkörüknek – ingyen biztosítjuk saját parkolónkban, melyet folyamatosan gondozunk, fejlesztünk, tisztán tartunk. Az ingatlanhoz tartozó parkolóhelyek számát az egyes ingatlanok adatlapján lehet megtekinteni, mindazonáltal ebben is alkalmazkodunk bérlőink aktuális igényeihez: ha parkolással kapcsolatos egyedi kérése van, bátran jelezze ajánlatkéréskor!

Az itt parkoló autókat bérlőink biztonságban tudhatják: a Nagy Lajos király útján a kamerarendszer egész nap őrzi az udvart, éjszaka pedig mindkét ingatlanegyüttes kapuit zárva tartjuk.

A belső udvarra vezető kapuk állandóan nyitva vannak?

Nagy Lajos király úti ingatlanegyüttesünk kapuja az üzletek nyitvatartási idejében nyitva van, hogy az ügyfélforgalom mindenki számára zavartalan és akadálytalan legyen, éjszaka azonban zárva tartjuk őket. A Telepes utcai belső udvarra csak kulccsal lehet bejutni.

Hogyan gondoskodnak a biztonságról?

Nagy Lajos király úti ingatlanegyüttesünkben 24 órás kamerarendszert telepítettünk, éjszaka mindkét ingatlanegyüttesnél zárva tartjuk a kapukat. A kamerarendszerről itt olvashat bővebben.

Ha éjszaka dolgoznom kell, hogyan tudok bejutni a területre?

A saját kulcsával mindenki akkor mehet be, amikor csak szeretne.

Hogy tudom bevezetni az internetet / telefont / kábeltévét?

Ingatlanainkban mindez rendelkezésre áll: csak szolgáltatót kell választania. A választott szolgáltatóval a szerződés megkötése az Ön feladata.

A fűtés mivel működik?

A fűtést központi gázkazánok biztosítják, általában radiátorokkal. Egyedi almérők biztosítják a fogyasztás pontos mérését. További információk az ingatlan részletes adatlapján találhatók.

Van ipari áram?

Igen, a telephelyen rendelkezésre áll ipari áram vételezés, a legtöbb helyiségben is kiépített a rendszer. Amennyiben egy helyiségben mégsem lenne még elérhető, úgy igény esetén saját költségünkön kiépítjük.

Minden így tetszik, ahogy van, kivéve a fal színe – átfesthető?

Bérlőink egyedi elképzeléseiket tetszés szerint megvalósíthatják a bérelt ingatlanon belül, így természetesen ez a falak színére is érvényes.

Szeretném székhelyként / telephelyként / tartózkodási helyként bejelenteni az általam bérelt helyiség címét – hozzájárulnak ehhez?

Természetesen kiadjuk az erre irányuló beleegyező nyilatkozatot.

Szükségem lenne utcafronti hirdetésre – mi a megoldás?

A hirdetési felületet biztosítani tudjuk bérlőinknek a külső homlokzaton. A hirdetések elhelyezése külön megállapodás alapján szokott történni, méretek, színek stb. egyeztetése mellett.

Hibát észleltem – mi a teendő?

Telefonon, e-mailben és online egyaránt állunk rendelkezésére:

  • hívja Topalszki Genát (+36 20 204 0974) / írjon neki e-mailt: tgena@remco.hu
  • vagy a bérleti szerződés aláírásakor kapott jelszóval lépjen be az online hibabejelentő oldalra: REMCO hibabejelentés

Ez a weboldal sütiket használ. Kérjük engedélyezze a sütik használatát! További információ

Az Uniós törvények értelmében fel kell hívnunk a figyelmét arra, hogy ez a weboldal ún. "cookie"-kat vagy "sütiket" használ. A sütik apró, tökéletesen veszélytelen fájlok, amelyeket a weboldal helyez el az Ön számítógépén, hogy minél egyszerűbbé tegye az Ön számára a böngészést. A sütiket letilthatja a böngészője beállításaiban. Amennyiben ezt nem teszi meg, illetve ha az "Engedélyezem" feliratú gombra kattint, azzal elfogadja a sütik használatát.

Bezárás